Retouren en garantie

Retouren en garantie

Retouren en garantie

Verkeerd bestelde producten, teveel bestelde producten en producten die niet aan realistische wensen en/of verwachtingen van de ontvanger voldoen kunnen worden geretourneerd. Maar … er zijn wel een aantal beperkingen en randvoorwaarden aan de mogelijkheid tot retourneren verbonden!

Thee, kruiden, specerijen, fruit en kandij- en rietsuikerproducten kunnen alleen in de originele, ongeopende, onbeschadigde verpakkingen worden geretourneerd. Geopende en beschadigde verpakkingen kunnen in verband met het handhaven van de voedselveiligheid in de keten in geen geval worden geretourneerd.

Indien je iets wilt retourneren, neem dan altijd eerst contact met ons op, met behulp van onderstaand serviceformulier, voordat je verdere acties onderneemt. Het eerste contact dient altijd binnen 7 dagen na ontvangst van de producten plaats te vinden. Latere meldingen lopen het risico niet in behandeling te worden genomen.

De kosten en het risico van het retourneren zijn voor je eigen rekening. Na goede ontvangst van het geretourneerde zullen we een creditfactuur opmaken en het eventueel vooruitbetaalde bedrag geheel of gedeeltelijk restitueren.

Oeps … klacht!

Er kan tijdens het afhandelen van een bestelling onverhoopt iets misgaan. Ondanks onze uitgebreide controle voor verzending kan er een kwaliteitsprobleem over het hoofd gezien zijn, of kan er tijdens het transport iets voorgevallen zijn, waardoor verpakkingen of producten beschadigd zijn geraakt. We kunnen ook verkeerde en/of te weinig producten hebben geleverd. Of twee pakketten bij verzending hebben verwisseld. Of een product blijkt in belangrijke mate af te wijken van onze presentatie in de webwinkel.

We zullen natuurlijk altijd ruimhartig naar een passende oplossing zoeken. Dat kan variëren van het crediteren van (een deel) van de factuur tot het opnieuw opsturen van producten. Graag ontvangen we je klacht via onderstaand service-formulier. Het eerste contact dient altijd binnen 7 dagen na ontvangst van de producten plaats te vinden. Het is dus belangrijk leveringen tijdig te controleren op afwijkingen! Latere meldingen lopen het risico niet in behandeling te worden genomen.

Serviceformulier

    We ontvangen graag één of meer duidelijke foto's (in gif/png/jpg/jpeg/pdf-formaat, maximaal 5 mb per bestand) van verkeerd geleverde producten, beschadigde producten of andere problemen die je hebt geconstateerd. Indien het thee, kruiden, specerijen of fruit betreft, dan ook graag een foto van het product-etiket en het batch/tht-stickertje.

    Foto 1:

    Foto 2:

    Foto 3:

    Foto 4:

    Foto 5: